A A A K K K
людям із порушенням зору
Центр надання адміністративних послуг
Сокільницької сільської ради
Львівського району Львівської області

Звіт про роботу ЦНАП у ІІІ кварталі 2024 року

Дата: 23.10.2024 14:16
Кількість переглядів: 224

Фото без опису

Звіт щодо роботи адміністраторів ЦНАП

ПІБ адміністратора

Кількість  зареєстрованих заяв

адміністративних послуг

Филипів Віра Володимирівна

619

Бурда Вікторія Олександрівна

602

Гук Оксана Богданівна

594

Труба Оксана Михайлівна

568

Надворна Галина Василівна

540

Бокало Наталія Ярославівна

100

Папайло Олександра Миколаївна

80

Дмитрів  Леся Степанівна

71

За період роботи з 01.07.2024 року по 30.09.2024 року до ЦНАП звернулись за адміністративними послугами 3 534 суб’єктів звернення для отримання наступних адміністративних послуг:

 

Центр надання адміністративних послуг Сокільницької сільської ради (с.Сокільники)

Послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – 996:

  • Державна реєстрація – 961;
  • Надання інформації з Державного реєстру речових прав – 35.

Актуалізація даних військовозобов'язаного – 968.

Послуги реєстрації місця проживання – 797:

  • реєстрація місця проживання –  216;
  • зняття з реєстрації місця проживання – 86;
  • видача Витягів та відомостей з реєстру територіальної громади –  495.

Послуги сільської ради – 356:

  • послуги архітектури та містобудування 150;
  • земельні питання (місцевого значення) – 62;
  • місцеві послуги – 144.

Адміністративні послуги соціального характеру – 172, в тому числі:

  • довідки про взяття на облік ВПО – 8;
  • призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг – 33.

Послуги Держгеокадастру – 53, в тому числі:

  • Витяги з Державного земельного кадастру – 49.

Реєстрація актів цивільного стану – 41:

  • народження – 2;
  • шлюб – 4
  • смерть – 24;
  • розірвання шлюбу – 1;
  • видача витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян – 2;
  • повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану – 8.

Послуги Державної інспекції архітектури та містобудування України – 31:

  • повідомленні/зміни у повідомлення про початок виконання будівельних робіт – 18;
  • декларації про готовність до експлуатації – 13.

Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку – 25.

Комплексна послуга «єМалятко" – 6.

Послуги ДЕРЖСПОЖИВСЛУЖБИ – 1.

 

Віддалене робоче місце адміністратора (с.Басівка)

Реєстрація актів цивільного стану – 5:

  •  смерть – 5.

Послуги реєстрації місця проживання – 76:

  • реєстрація місця проживання – 9;
  • зняття з реєстрації місця проживання– 1;
  • видача Витягів та відомостей з реєстру територіальної громади – 66.

Послуги сільської ради – 8.
 

Відділом організації надання адміністративних послуг надано 64 відповідей на запити нотаріусів, поліції, адвокатів, виконавчої служби.

 

У звітному періоді за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету надійшло:

  • державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно – 197 749,00 грн.;
  • отримання Витягів з Державного земельного кадастру – 7 418,60 грн.;
  • реєстрацію місця проживання – 13 536,28 грн.;
  • державне мито – 153,48 грн.

 

У звітному періоді за платні послуги до державного бюджету надійшло:

  • за надання інформації з державних реєстрів – 5 680,00 грн.

 

У приміщенні Центру надання адміністративних послуг у 1-й та 3-й вівторок місяця з 10:00 до 13:00 проводять прийом громадян представники Відділу обслуговування громадян № 18 (сервісний центр) Головного управління  Пенсійного Фонду України.

Відвідувачам з дітьми комфортно отримувати адміністративні послуги, оскільки у ЦНАП облаштовано ігровий простір.

З метою отримання зворотного зв’язку щодо якості послуг в ЦНАП,  відвідувачі мають можливість залишити відгук про отримання послуг за допомогою QR-коду, який розміщений у ЦНАП та ВРМ.

Функціонує сайт Центру надання адміністративних послуг для якісного інформування мешканців щодо порядку надання адміністративних послуг.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень