Звіт про роботу ЦНАП у ІІ кварталі 2024 року
ЗВІТ
про роботу Центру надання адміністративних послуг Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області
за II квартал 2024 року
ПІБ адміністратора |
Кількість зареєстрованих заяв адміністративних послуг |
Надворна Галина Василівна |
465 |
Гук Оксана Богданівна |
464 |
Труба Оксана Михайлівна |
446 |
Филипів Віра Володимирівна |
404 |
Бурда Вікторія Олександрівна |
191 |
Дмитрів Леся Степанівна |
100 |
Папайло Олександра Миколаївна |
80 |
Бокало Наталія Ярославівна |
62 |
За період роботи з 01.04.2024 року по 30.06.2024 року до ЦНАП звернулись за адміністративними послугами 2 525 суб’єктів звернення для отримання наступних адміністративних послуг:
Центр надання адміністративних послуг Сокільницької сільської ради (с.Сокільники)
Послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – 910:
- Державна реєстрація – 882;
- Надання інформації з Державного реєстру речових прав – 28.
Послуги реєстрації місця проживання – 671:
- реєстрація місця проживання – 190;
- зняття з реєстрації місця проживання – 73;
- видача Витягів та відомостей з реєстру територіальної громади – 408.
Актуалізація даних військовозобов'язаного – 301.
Послуги сільської ради – 242:
- послуги архітектури та містобудування – 126;
- земельні питання (місцевого значення) – 44;
- місцеві послуги – 72.
Адміністративні послуги соціального характеру – 170, в тому числі:
- довідки про взяття на облік ВПО – 10;
- призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг – 31.
Послуги Державної інспекції архітектури та містобудування України – 50:
- повідомленні/зміни у повідомлення про початок виконання будівельних робіт – 28;
- декларації про готовність до експлуатації – 13;
- декларації про готовність до експлуатації по амністії – 9.
Послуги Держгеокадастру – 41, в тому числі:
- Витяги з Державного земельного кадастру – 33.
Реєстрація актів цивільного стану – 34:
- народження – 5;
- одруження – 5;
- смерть – 15;
- видача витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян – 6;
- повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану – 3.
Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку – 15.
Комплексна послуга «єМалятко" – 7.
Віддалене робоче місце адміністратора (с.Басівка)
Реєстрація актів цивільного стану – 3:
- народження – 1;
- смерть – 5.
Послуги реєстрації місця проживання – 60:
- реєстрація місця проживання – 4;
- зняття з реєстрації місця проживання– 2;
- видача Витягів та відомостей з реєстру територіальної громади – 50.
Послуги сільської ради – 18.
Відділом організації надання адміністративних послуг надано 68 відповідей на запити нотаріусів, поліції, адвокатів, виконавчої служби.
У звітному періоді за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету надійшло:
- державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно – 795 414,50 грн.;
- отримання Витягів з Державного земельного кадастру – 4 996,20 грн.;
- реєстрацію місця проживання – 11 566,80 грн.;
- державне мито – 443,78 грн.
У звітному періоді за платні послуги до державного бюджету надійшло:
- за надання інформації з державних реєстрів – 4 720,00 грн.
У приміщенні Центру надання адміністративних послуг у 1-й та 3-й вівторок місяця з 10:00 до 13:00 проводять прийом громадян представники Відділу обслуговування громадян № 18 (сервісний центр) Головного управління Пенсійного Фонду України.
Відвідувачам з дітьми комфортно отримувати адміністративні послуги, оскільки у ЦНАП облаштовано ігровий простір.
З метою отримання зворотного зв’язку щодо якості послуг в ЦНАП, відвідувачі мають можливість залишити відгук про отримання послуг за допомогою QR-коду, який розміщений у ЦНАП та ВРМ.
Функціонує сайт Центру надання адміністративних послуг для якісного інформування мешканців щодо порядку надання адміністративних послуг.