A A A K K K
людям із порушенням зору
Центр надання адміністративних послуг
Сокільницької сільської ради
Львівського району Львівської області

Звітуємо про роботу ЦНАП у 2023 році

Дата: 15.01.2024 15:11
Кількість переглядів: 63

 

ЗВІТ

про роботу Центру надання адміністративних послуг Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області

за 2023 року

За період роботи з 01.01.2023 року по 31.12.2023 року до ЦНАП звернулись за адміністративними послугами 9 854 суб’єктів звернення для отримання наступних адміністративних послуг:

 

Центр надання адміністративних послуг Сокільницької сільської ради (с.Сокільники)

 

Адміністративні послуги соціального характеру – 633, в тому числі:

  • довідки про взяття на облік ВПО – 113;
  • призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг – 98;

 

Послуги Держгеокадастру – 60:

  • Витяги з Державного земельного кадастру – 49;
  • Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру – 6;
  • Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки – 5;

Реєстрація актів цивільного стану – 99:

  • народження – 16;
  • одруження – 2
  • смерть – 81;

 

Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку – 26;

 

Послуги реєстрації місця проживання – 2371:

  • реєстрація місця проживання –  721;
  • зняття з реєстрації місця проживання– 225;
  • видача Витягів та відомостей з реєстру територіальної громади –  1425;

 

Послуги у сфері державної реєстрації речових прав – 5467;

 

Послуги сільської ради– 851:

  • послуги архітектури та містобудування 398;
  • земельні питання (місцевого значення) – 187;
  • місцеві послуги – 266;

 

Послуги Державної інспекції архітектури та містобудування України – 17:

  • повідомленні про початок виконання будівельних робіт – 12;
  • зміни у повідомлення про початок виконання будівельних робіт – 2;
  • декларації про готовність до експлуатації – 3;

 

Адміністративні послуги Держпродспоживслужби 3:

  • Державна реєстрація потужностей оператора ринку 3;

 

Комплексна послуга «єМалятко" 11;

 

Віддалене робоче місце адміністратора (с.Басівка)

 

Реєстрація актів цивільного стану – 26:

  • народження – 5
  • смерть – 21;

 

Послуги реєстрації місця проживання – 246:

  • реєстрація місця проживання – 42;
  • зняття з реєстрації місця проживання– 5;
  • видача Витягів та відомостей з реєстру територіальної громади – 199;

 

Послуги сільської ради– 44.
 

У звітному періоді за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету надійшло:
•    за отримання Витягів з Державного земельного кадастру – 6 575,8 грн.;
•    за реєстрацію місця проживання – 40 172,56 грн.;
•    за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно – 1 276 834 грн.;

 

У приміщенні Центру надання адміністративних послуг у 1-й та 3-й вівторок місяця з 10:00 до 13:00 проводять прийом громадян представники Відділу обслуговування громадян № 18 (сервісний центр) Головного управління Пенсійного Фонду України.

 

Відвідувачам з дітьми комфортно отримувати адміністративні послуги, оскільки у ЦНАП облаштовано ігровий простір, де можна пограти у ігри.

 

З метою отримання зворотного зв’язку щодо якості послуг в ЦНАП,  відвідувачі мають можливість залишити відгук про отримання послуг за допомогою QR-коду, який розміщений у ЦНАП.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень